بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

گرامیداشت روز روابط عمومی در سازمان مدیریت پسماند

گرامیداشت روز روابط عمومی در سازمان مدیریت پسماند

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/یکشنبه, 28 اردیبهشت,1399/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش خطیر روابط‌عمومی اظهار کرد: توجه به جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها می‌تواند اثرگذاری برنامه‌های مدنظر مجموعه را تسریع بخشد، به ویژه که سازمان مدیریت پسماند رسالت بزرگی همچون فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند را نیز در بین اقشار جامعه برعهده دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بازتاب فعالیت‌های پاکبانان و پرسنل سازمان در جامعه می‌تواند شهروندان را با تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر زحمت‌کش آشنا سازد و سبب افزایش مشارکت مردمی در حفظ پاکیزگی شهر شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه همکاران خواهشمندیم که در مسیر رسالت اصلی روابط‌عمومی قدم بردارند و ارتباط سازنده‌ای نیز با شهروندان برای حل مشکلات آنان در مقوله پسماند برقرار سازنند.

در این جلسه ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی، از تلاش‌ها و فعالیت‌های تیم روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  تشکر و قدردانی

 

تعداد نمایش ها (216)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان