بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

کمک مالی سازمان مدیریت پسماند به بیماران معلول و صعب العلاج

کمک مالی سازمان مدیریت پسماند به بیماران معلول و صعب العلاج

از محل عادات جشنواره کودک و بازیافت مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ريال به اعضای انجمن معلولین اختصاص یافت

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/چهارشنبه, 24 تیر,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ با عنایت به برگزاری جشنواره کودک و بازیافت به نفع کودکان معلول، این سازمان در ماه مبارک رمضان طی مراسمی در محل فرهنگسرای شهید مظاهری شهرداری با حضور معاون اداری مالی سازمان، مشاور و رابط شهردار در امور معلولین، مدیر عامل و نماینده انجمن معلولین و تعدادی از معلولین بیمار و صعب العلاج عضو انجمن برگزار گردید. در این مراسم  به 10 نفر از اعضای انجمن هرکدام مبلغ دو میلیون پانصد هزار ريال تحویل داده شد.

به گزارش همین منبع مبلغ بیست میلیون ریال نیز به حساب بیمارستان امید ارویه واریز گردید. همچنین این سازمان مبلغ هفتاد و دو میلیون ريال به کودکان بی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک مالی نموده و مبلغ مذکور به  حساب کمیته امداد امام واریز گردید.

شایان ذکر است که جشنواره کودک و بازیافت روز جمعه 22 خرداد سالجاری به منظور نهادینه کردن تفکیک مواد بازیافتی با اجرای طرح بزرگ جمع آوری کتاب درسی برگزار گردید.


تعداد نمایش ها (426)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان