بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

پیام تبریک نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

پیام تبریک نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

نوروز شکوه طبیعت و تحول جهان را نوید می دهد، سنت دیرینه نوروز، نه تنها در میان اقوام ایرانی، بلکه در تمام گستره جهان و بشریت جایگاه ویژه ای دارد.

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/شنبه, 01 فروردین,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بهار فصل نوشدن و تولد دوباره است، نوروز نشانه آغاز است و تحول، آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم تا رسیدن به ایرانی آباد، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

آغاز بهار طبیعت فرصتی مناسب است تا با توانی تازه و اندیشه ای آینده‌نگر و با بهره‌گیری از فیوضات معنوی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های مدبّرانه مقام معظّم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظ اله )، به عنوان یک پیکره واحد، برای رسیدن به اندیشه ای آباد، زیبا و توسعه یافته و تحقق یک زندگی معنویت گرا و پر امید تلاش و تکاپویی نو کنیم.

تلاش ما برای رفاه و آسایش همه شهروندان فهیم و گرانقدر شهر ارومیه، زندگی آسوده در شهری اخلاق‌مدار، پر نشاط، توسعه یافته، ایمن، زیبا، و چشم‌نواز است. به عنوان خدمتگذار شهروندان دوراندیش و مهربانم در شورای اسلامی شهر ارومیه، این درخواست را دارم که برای تحقق چنین شهری، این خادم و همکاران بنده در شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری را همدلانه و کریمانه یاری رسانند.

امیدوارم با یاری حضرت حق و در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همگی با همتی جهادگونه در عمران، آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی سرزمین عزیز اسلامی‌مان کوشا باشیم و در پرتو عنایات حق تعالی همواره در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و علی الخصوص شهروندان شریف ارومیه بوده و دِین خود را به این مردم عزیز ادا نماییم.

«با آرزوی سالی خوش برای تمام شهروندان و مهمانان گرامی»

تعداد نمایش ها (373)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان