بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

پاکسازی منطقه گردشگری مارمیشو توسط سازمان مدیریت پسماند با همگاری رفتگران طبیعت

پاکسازی منطقه گردشگری مارمیشو توسط سازمان مدیریت پسماند با همگاری رفتگران طبیعت

منطقه گردشگری مارمیشو روز جمعه نهم مرداد توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری و با همکاری رفتگران طبیعت پاکسازی گردید.

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/یکشنبه, 11 مرداد,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، این مراسم با پخش کیسه زباله در تفرجگاه مارمیشو در بین گردشگران و دوستداران طبیعت که برای گذراندن اوقات فراغت به این منطقه آمده بودند آغاز گردید و در ادامه زباله های موجود پاکسازی گردید.

منطقه گردشگری مارمیشو از جاذبه های گردشگری شهر ارومیه و استان آذریابجان غربی است. دریاچه ای طبیعی و بسیار زیبا و دیدنی به وسعت تقریبی 5 هکتار وجود دارد که از دامنه ها و چشمه ها ی اطراف تشکیل شده است.این دریاچه محل انواع آبزیان از جمله ماهی قزل الا بوده که محل مناسبی بریا صید ماهی و گذراندن اوقات فراغت گردشگران و دوستداران طبیعت می باشد. برای دیدن مارمیشو باید حدود 45 کیلومتر از غرب شهر ارومیه فاصله بگیرید و دریاچه نیلی رنگ مارمیشو را در میان کوهستان‌های این شهرستان نزدیک به مرز ایران و ترکیه ببینید. مسیری شما از حاشیه رودخانه زیبای نازلوچای در غرب شهر ارومیـه می گذرد و در میان راه از روستــاهای پسـان، بانی و هلانی می گذرید و به روستــای مارمیشو می رسید. مسیر جاده در دره زیبایی قرار گرفته که خود از منظره کوهستانی خاصی برخوردار است. 


تعداد نمایش ها (626)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان