بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

همزمان با سراسر كشور و زیر باران شدید؛ حضور پرشور شهردار، معاونان و کارکنان شهرداری ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با سراسر كشور و زیر باران شدید؛ حضور پرشور شهردار، معاونان و کارکنان شهرداری ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن

شهردار، معاونان و کارکنان شهرداری ارومیه با حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، عمق ارادت و وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان دادند.

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/دوشنبه, 20 بهمن,1393/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، همزمان با سایر اقشار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و کارکنان شهرداری ارومیه با حضوری باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، به جهانیان اعلام کردند که همواره پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه خود هستند.

در اين راهپيمايي،شعارهايي از جمله ياشاسين حزب الله، یاشاسین آذربایجان، مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا، روح امام هميشه پاينده باد، خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است، اي رهبر فرزانه آماده ايم آماده، آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي، آذربايجان جانباز رهبرينن آيرلماز توسط مردم سر داده شد.

در مراسم یوم الله 22 بهمن در ارومیه، سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به ایراد سخنرانی پرداختند و همچنین  مراسمات مختلفي در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن از جمله سرود خواني حماسي و انقلابي برگزار شد.

تعداد نمایش ها (302)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان