بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

مراسم استقبال از مهر، آموزش فرهنگ شهروندی مدارس

مراسم استقبال از مهر، آموزش فرهنگ شهروندی مدارس

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/دوشنبه, 13 مهر,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی، عزیز قال مدیر عامل سازمان با اعلام این خبر اضافه کرد: توزیع 200 عدد سطل زباله ویژه جمع آوری کاغذ و اجرای برنامه های هنری با استقرار ماشین آتش نشانی و خدمات ایمنی از دیگر برنامه ها در مدارس است.

عزیز قال با تأکید بر اهمیت آموزش و تأثیر آن در طرح بازیافت گفت: با آموزش چهره به چهره دانش آموزان و استقرار سطل های تفکیک کاغذ در مدارس، مراکز دولتی و خصوصی، بخش زیادی از زباله هایی که از جنس کاغذ هستند، تفکیک شده و به چرخه تولید باز می گردند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش های عمومی و افزایش سطح فرهنگ و آگاهی دانش آموزان به تدریج باعث کاهش میزان تولید زباله و صرفه جویی در مصرف منابع شده و از طرفی میزان تفکیک پسماند ها در مبادی تولید افزایش خواهد یافت که این امر به نوبه خود باعث کاهش هزینه ها، از جمله حمل و نقل پسماندها خواهد شد.

وی گفت: این طرح همزمان با بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مدرسه در سطح مدارس، زنگ بازیافت با هدف آشنایی دانش آموزان با محوریت بازیافت و اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح شامل آموزش توسط همکاران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و عروسکهای تن پوش و اجرای مسابقه و اهدای جوایز در سطح مدارس برپا می شود.

به گفته قال اهدای گلدانهای گل و باکسهای گل توسط سازمان پارکها و فضای سبز و اهدای کپسول آتش نشانی و آموزشهای لازم توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است این طرح از 12 مهر آغاز و تا پایان مهرماه ادامه می یابد.

 

 

 





تعداد نمایش ها (458)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان