بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

فعالیت شبانه روزی  نیروهای عوامل اجرایی و پاکبانان  در بارشهای اخیر

فعالیت شبانه روزی  نیروهای عوامل اجرایی و پاکبانان  در بارشهای اخیر

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 09 بهمن,1397/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
4/8

 

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسمان شهرداری ارومیه، احد یوسفی رئیس سازمان در بازدید شبانه از ستاد و عملیات برف روبی سطح شهر ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نواحی 6 گانه و ستاد برف روبی اظهار داشت: با توجه به اینکه نواحی قبل از شروع فصل بارش های زمستانه برنامه ریزی داشته در بارشهای اخیر نیز شاهد فعالیت شبانه روزی  نیروهای عوامل اجرایی و پاکبانان هستیم.

یوسفی با یبان اینکه مدیریت شهری باید امکانات لازم را در مسیرهای حادثه خیز هر چه سریعتر مستقر کند، اضافه کرد: باید در عملیات برف روبی و بازگشایی معابر اولویت با معابر اصلی باشد و در مرحله بعد معابر فرعی مدنظر باشند که در این زمینه نواحی باید وارد عمل شوند. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه نواحی اشراف بیشتری به محله ها دارند باید با هماهنگی مسئولان نواحی شهرداری اقدامات برف روبی و پاکسازی انجام شود تا بتوان رضایتمندی شهروندان را ایجاد کرد.

یوسفی با اشاره به وضعیت معابر پر تردد به ویژه نزدیک مدارس و اولویت قرار دادن این مناطق یادآور شد: پس از برف روبی و پاکسازی معابر بحث آب گرفتگی و شکستگی لوله ها یا مشکلات دیگر در این خصوص باید بلافاصله مورد رسیدگی قرار گیرد. عوامل اجرای و پاکبانان دراین هوای سرد زحمات فراوانی را متقبل می شوند به ویژه پاکبانان زحمتکش که مجبور هستند بعضی از معابر را به صورت دستی برف روبی کنند.

 

تعداد نمایش ها (255)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان