بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابانهای اصلی سطح شهر انجام گرفت

عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابانهای اصلی سطح شهر انجام گرفت

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/پنجشنبه, 13 دی,1397/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابانهای اصلی سطح شهر انجام گرفت

احد یوسفی اظهار کرد: با توجه به حجم قابل ملاحظه برف ابتدا کار برف روبی کمربندی های سطح شهر،انجام شد

به گزارش ،امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه: رئیس سازمان احد یوسفی گفت: در پی بارش قابل ملاحظه برف در روز پنجشنبه ۱۳ دیماه نیروهای خدماتی برف روبی این سازمان عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابانهای اصلی سطح شهر را انجام دادند. در پی بارش برف در شب گذشته تمامی نیروهای ستاد برف روبی این سازمان در نواحی ۵گانه شهری در آماده باش کامل بودند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: با توجه به کاهش دما و همچنین برای جلوگیری از تخریب آسفالت خیابانهای اصلی سعی کردیم  با ماشین آلات برف روبی عملیات برف روبی معابر اصلی را انجام دهیم. در حال حاضر کار برف روبی معابر و خیابانهای اصلی ادامه دارد و با تلاش پاکبانان خدوم و زحمتکش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تردد در تمامی خیابانهای ارومیه روان است.در بسیاری از معابر و خیابانهای شیبدار سطح شهر برای جلوگیری از بروز حوادث علاوه برف روبی نمک پاشی هم صورت گرفت.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در پایان ضمن تشکر از همکاری همشهریان عزیز با اشاره به اینکه عملیات پاکسازی و برف روبی خیابانای و شوارع اصلی در الویت اول کاری بوده و در مرحله بعدی عوامل اجرایی سریعا معابر فرعی و کوچه ها را در برنامه کاری خویش قرار میدهند. ایشان از هشهریان عزیز درخواست نمودند که با همکاری و تعامل بیشرتر با عوامل اجرایی این سازمان ما را در این امر یاری نموده تا هرچه بهتر بتوانیم از این نعمت الهی بهره برده و وظیفه خدمت به همشهریان عزیزبه نحو احسن انجام دهیم.

تعداد نمایش ها (268)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان