بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

عقیم سازی یک هزارو 77 قلاده سگ در پناهگاه حیوانات بی‌پناه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

عقیم سازی یک هزارو 77 قلاده سگ در پناهگاه حیوانات بی‌پناه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/دوشنبه, 30 مرداد,1402/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: پناهگاه حیوانات بی‌پناه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بزرگترین و مجهزترین پناهگاه موجود در سطح شمالغرب کشور است که دارای بخش‌های ویژه از جمله اتاق عمل جهت درمان، واکسینه‌کردن وعقیم‌سازی سگ‌ها توسط دامپزشک است.

هادی بصاری گفت: در مرحله نخست، زنده‌گیری سگ‌های ولگرد توسط اکیپ‌های ویژه انجام و سپس برای حیوانات جمع‌آوری‌شده پرونده تشکیل می‌شود، پس از ورود سگ به مرکز ساماندهی کنترل‌های لازم از نظر بیماری‌های انگلی و سایر بیماری‌ها و آسیب‌های جسمی بر روی سگ انجام گرفته و به اتاق عمل انتقال داده می‌شود.

وی افزود: بعد از عقیم‌سازی سگ‌ها به قرنطینه منتقل می‌شوند و پس از طی دوره جراحت و در صورت لزوم تزریق آنتی‌بیوتیک و بهبود زخم‌های حاصل از جراحی، پلاک گذاری و با هماهنگی‌های قبلی صورت گرفته و براساس دستورالعمل با هماهنگی محیط زیست در محل‌های تعیین شده، رهاسازی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: برای آنکه پروسه ساماندهی به صورت کامل و اصولی انجام گیرد، نیازمند همیاری و مشارکت نهادها و سازمان‌های متولی این امر از جمله دامپزشکی، محیط زیست و صدا و سیما هستیم زیرا این امر یک موضوع فراگیر است و نیازمند مشارکت جمعی است.

بصاری خاطرنشان کرد: از همکاری و مشارکت موسسات مردم نهاد کمال تشکر و قدردانی را داریم که همواره در کنار سازمان بوده و یاری رسان بوده‌اند از شهروندان تقاضا داریم درصورت مشاهده سگ‌های بی‌پناه در سطح شهر می‌توانند از طریق سامانه 137موضوع را گزارش کنند تا در اسرع وقت اکیپ‌های ویژه در محل حاضر شده و اقدام به زنده‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده پلاک ویژه در کنار گوش سگ‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که این حیوانات خطری برای آن‌ها ندارند و در درمانگاه سازمان مدیریت پسماند واکسینه و عقیم‌سازی شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت تمایل از پناهگاه حیوانات سازمان مدیریت پسماند واقع در جاده شهید کلانتری بازدید به عمل آورند.

 

تعداد نمایش ها (87)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان