بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

روابط عمومی محور اصلی ارتباط با جامعه و مخاطبان است

روابط عمومی محور اصلی ارتباط با جامعه و مخاطبان است

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 27 اردیبهشت,1401/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ ظهر امروز 27 اردیبهشت ماه سال جاری جلسه‌ای جهت تقدیر و تشکر از تلاش‌های پرسنل روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و تبریک روز اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته اطلاعات و ارتباطات و تبریک این روز به پرسنل روابط عمومی سازمان اظهار کرد: در دنیای گسترده اطلاعات و ارتباطات نقش حساس و سازنده روابط عمومی‌ها بر هیچکس پوشیده نیست.

هادی بصاری افزود: روابط عمومی‌ها همواره پل ارتباطی بین جامعه و مخاطبان هستند که و ظیفه و رسالت سنگینی را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی و فعالیت‌های اجرایی و شبانه‌روزی سازمان مدیریت پسماند بی‌تردید کار روابط عمومی سازمان نیز سنگین و در عین حال مهم و تاثیرگذار است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: روابط عمومی سازمان منعکس کننده فعالیت‌های مجموعه و پل ارتباطی بین شهروندان و سازمان در جهت شناسایی مشکلات و بهبود ارائه خدمات است.

بصاری خاطر نشان کرد: کار روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند محدود به اطلاع رسانی نیست و بایستی در جهت تولید محتواهای آموزشی و فرهنگی قدم برداریم.

وی گفت: حساسیت و دشواری کار روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند با توجه به حجم بالا و تنوع فعالیت‌های سازمان بر کسی پوشیده نیست زیرا کل مجموعه درگیر اقدامات و فعالیت‌های اجرایی در جهت خدمات رسانی به شهروندان است.

در این جلسه با اهدای لوح و گلدان گل به عنوان نماد طبیعت و محیط زیست از تلاش‌ها و فعالیت‌های پرسنل روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تشکر و قدردانی شد.

 

تعداد نمایش ها (74)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان