بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خبر داد:

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خبر داد:

آنالیز دقیق عملکرد ماشین آلات با استفاده از سیستم آلکا

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/جمعه, 06 اسفند,1400/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ هادی بصاری با اشاره به اینکه بهره گیری از روش‌های جدید و تجهیزات نوین در مدیریت  یکی از اصول مهم برای خروج از تفکر سنتی و آشنایی با مدیریت مدرن است، اظهار کرد: امروزه از ابزارها و سیستم‌های جدید و هوشمند برای اعمال نظارت بر عملکرد تجهیزات و ناوگان موتوری بکارگیری می‌شود که این سیستم‌ها به صورت دقیق کارکرد، تعمیرات و نگهداری ماشین آلات را مدیریت کرده و کمک شایانی در حرکت به سوی افزایش بازدهی دارد.

وی تصریح کرد: اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از جمله مجموعه‌های حساس با حجم فعالیت بالا است که نقش اساسی را در انجام فعالیت‌های مدیریت شهری دارد و همین موضوع توجه ویژه به استفاده از تکنولوژی را در این مجموعه افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ماشین آلات سازمان در انجام تمام فعالیت‌های مجموعه شهرداری نقش اساسی دارند ؛ همه روزها ماشین‌آلات شهرداری ارومیه در تعمیرگاه سازمان تعمیر، عیب‌یابی و نوسازی می‌شوند تا سرعت و کیفیت خدمات افزایش یابد.

بصاری با اشاره به راه اندازی سیستم جامع وهوشمند آلکا در اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: این سیستم جامع توسط تیم کارشناسی مجموعه راه اندازی شد.

وی افزود: سیستم مدیریتی آلکا برنامه‌ای جامع و هوشمند است که جهت بروز رسانی اطلاعات، کنترل و بررسی و همچنین گزارش دهی دقیق از روند فعالیت‌های مجموعه کاربردی اساسی دارد.

 

تعداد نمایش ها (257)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان