بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

دیدار فرماندار ارومیه با رئیس سازمان مدیریت پسماند و تبریک روز کار و کارگر

دیدار فرماندار ارومیه با رئیس سازمان مدیریت پسماند و تبریک روز کار و کارگر

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/پنجشنبه, 11 اردیبهشت,1399/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ "علیرضا ملامحمدی زاده" فرماندار ارومیه صبح امروز جهت تبریک روز کار و کارگر در سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه حضور یافت و از تلاش‌های ریاست سازمان و پاکبانان به ویژه در روزهای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار کرد: پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و پاکبانان زحمت‌کش این سازمان در عرصه مبارزه با کرونا در خط مقدم و جبهه دفاع قرار داشتند و هم اکنون نیز در این عرصه در حال فعالیت هستند.

ملامحمدی زاده خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در روزهای اخیر همه شهروندان تلاش می‌کردند برای حفظ سلامت خود در خانه بمانند ولی پاکبانان، این قشر زحمت‌کش شبانه‌روز و بدون وقفه و با وجود تهدیداتی که این ویروس برای سلامتیشان داشت، به ایفای خدمت پرداختند.

وی کارگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه را از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه خواند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های فرماندار و قدردانی از حضورشان در سازمان، اظهار کرد: خوشبختانه با وجود اینکه پرسنل سازمان و به ویژه پاکبانان به صورت شبانه‌روزی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار داشتند، هیچکدام مبتلا به این بیماری نشده‌اند و در سلامت کامل هستند.

یوسفی گفت: شهر ارومیه پاکیزه‌ترین شهر کشور است و ما این را مدیون پاکبانان زحمت‌کش هستیم که در سرما و گرما لحظه‌ای از خدمت نمی‌ایستند.

 

تعداد نمایش ها (200)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان