بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

جلسه هماهنگی استقبال از عید نوروز با حضور رئیس اداره اجرایی و  روسای نواحی در محل ناحیه 3 سازمان برگزار گردید

جلسه هماهنگی استقبال از عید نوروز با حضور رئیس اداره اجرایی و روسای نواحی در محل ناحیه 3 سازمان برگزار گردید

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/یکشنبه, 13 اسفند,1396/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

هادی بصاری رئیس اداره اجرایی سازمان گفت : به جهت استقبال از عید نوروز و نظافت و تمیز کردن معابر و شوارع سطح شهرجلسه هماهنگی استقبال از عید نوروز با حضور روسای نواحی در محل ناحیه 3 سازمان برگزار گردید.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند، هادی بصاری با اعلام این مطلب گفت:  به مناسبت استقبال از عید نوروز جلسه هماهنگی با روسای محترم نواحی برگزار گردید. که طی این جلسه تصمیمات مقتضی جهت تنظیف معابر شهر و شستشوی معابر توسط تانکرهای اب اداره ماشین الات سازمان و بازسازی و رنگ امیزی مخازن زباله ۷۰۰ لیتری و بازسازی و ترمیم دستگاه های مکانیزه روفت و روب جهت تسهیل در امر نظافت رینگ کمربندی شهر اتخاذ گردید. لازم بذکر است بازسازی و رنگ آمیزی مخازن زباله 700 لیتری  در سطح شهر در حال انجام میباشد که بطور مستمر تا ایام عید ادامه خواهد داشت .

مهندس بصاری همچنین افزودند که  ستاد خاک و نخاله سازمان نیز اعلام امادگی خود را جهت جمع اوری نخاله از معابر اصلی و فرعی سطح شهر اعلام میدارد که  این کار توسط ماشین الات مورد نیاز با توجه به ایتم های مصوب شده نسبت به اخذ وجه در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

 

تعداد نمایش ها (261)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان