بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

جلسه كميته سياست گذاري پسماندهاي عمراني و ساختماني شهرداري ارومیه

جلسه كميته سياست گذاري پسماندهاي عمراني و ساختماني شهرداري ارومیه

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/دوشنبه, 17 دی,1397/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه كميته سياست گذاري پسماندهای عمراني و ساختماني شهرداري ارومیه

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه :ریاست سازمان احد یوسفی  ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه بیان نمودند: نخاله های ساختمانی ره آورد افزایش جمعیت و گسترش شهرها در سال های اخیر است. منابع عمده تولید اینگونه ضایعات در شهرها عمدتاً، تخریب و احداث ساختمان های اداری، تجاری ومسکونی، نوسازی، تعمیرات و فعالیت های عمرانی و زیربنایی می باشد که در سال های اخیر میزان تولیدآن چند برابر میزان تولید پسماندهای شهری بوده است. بدین لحاظ شهرداری ها باید در راستای وظایف محوله بر اساس قانون مدیریت پسماندها نسبت به مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی برنامه ریزی، ساماندهی، مراقبت و عملیات اجرایی مربوط به تولید، جمع آوری، ذخیره سازی،جداسازی، حمل و نقل، بازیافت، پردازش، دفع و آموزش و اطلاع رسانی در شهرها و حریم آنها اقدام نمایند.

 

احد یوسفی در این جلسه ضمن اشاره به نحوه مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی و وظایف کارکرد شهرستانی کمیته سیاست گذاری و کمیته اجرایی برابر شیوه نامه اجرای مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی ابلاغ سازمان شهرداریهای کل کشور وهمچنین از وضعیت فعلی موضوع ساماندهی و فعالیت ماشین آلات حمل بار غیر مجاز مطالبی را فرمودند و تاکید داشتند که هر چه سریعتر با توجه به شیوه نامه مذکور پیمانکاران و خودروهای غیر مجاز سطح شهر شناسایی و برنامه ریزی مستقیم صورت گرفته و نسبت به کدگزاری آنها اقدام سریع صورت بپذیرد.

ایشان ضمن تشکر از همکاری مسئولین به ویژه معاونت محترم خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: سعی ما بر این است، که با همکاری و همیاری معاونین شهر سازی و عمرانی و خدمات شهری مناطق 5گانه به پیشرفت طرح سرعت ببخشیم، و شهروندان نیز باید نهایت همکاری را با شهرداری را داشته باشند.

 

ایشان در ادامه افزودند:که جهت اجرای نمودن طرح و ساماندهی اولیه پسماندهای مذکور با همکاری اعضای کمیته سیاست گذاری هرچه سریعتر برنامه ریزی و کنترل گردد و به موازات آن مطابق با شرح وظایف محوله برابر شیوه نامه ابلاغیه ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در مراحل مختلف ساخت و تخریب پسماندهای تولیدی عمرانی و ساختمانی اقدامات اساسی و اصولی صورت پذیرد .

در ادامه جلسه در خصوص موضوع وشیوه نامه اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی هر یک از اعضای جلسه نظرات خود را مرتبط با حوزه خود عنوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در پایان جلسه مصوباتی در این خصوص صادر گردید.

 

تعداد نمایش ها (256)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان