بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه صورت گرفت:

توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه صورت گرفت:

اتمام لایروبی بخش آب بند شهرچایی

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/یکشنبه, 29 مرداد,1402/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به لایروبی شهرچایی اظهار کرد: عملیات لایروبی توسط ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تداوم دارد.

هادی بصاری افزود: لایروبی بخش آب بند شهرچایی ارومیه به طور کامل انجام گرفته است، عملیات اجرایی که برای انجامش 2 هزار و 700 سرویس نخاله و لجن از این محل تخلیه شده است.

وی گفت: لایروبی شهرچایی از ابتدای سال جاری آغاز شده و تداوم دارد اما در روزهایی که آب در شهرچایی رها می‌گردد موقتا عملیات به حالت تعلیق در می‌آید.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: رودخانه شهرچایی یکی از مناظر دیدنی شهر ارومیه است که با توجه به وجود فضای سبز در اطراف آن به عنوان یکی از جاذبه های گرشگری است از این رو شهرداری ارومیه تلاش کرده است که با لایروبی شهرچایی سبب بهره مندی شهروندان از این منظره گردد.

بصاری گفت: از شهروندان فهیم ارومیه تقاضا داریم از ریختن هرگونه زباله در داخل شهرچایی و اطراف آن خودداری کنند تا شاهد شهری زیبا و شایسته باشیم.

تعداد نمایش ها (90)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان