بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

توزیع رایگان کیسه زباله  در خروجی های شهر ارومیه به مناسبت روز طبیعت

توزیع رایگان کیسه زباله در خروجی های شهر ارومیه به مناسبت روز طبیعت

همزمان به روز طبیعت، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اقدام به توزیع کیسه زباله در خروجیهای شهر ارومیه برای حفظ و صیانت از محیط زیست می نماید.

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 11 فروردین,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، مطابق سنوات گذشته در 9 خروجی شهر ارومیه شامل: جاده بند، جاده بالانج (انتهای بلوار ساوالان)، جاده مهاباد، جاده دریا (چی چست)، جاده شهید کلانتری، جاده سرو، جاده سلماس، جاده انهر و جاده خطایلو (انتهای رودکی) اقدام به توزیع رایگان کیسه های زباله برای شهروندان ارومیه می کند.

بر این اساس شهروندان می توانند ضمن استفاده از این کیسه های زباله برای جلوگیری از آلودگی طبیعت و محیط زیست در مسابقه پیامکی درج شده بر روی کیسه ها که از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 فروردین روز 13 فروردین شرکت کنند که به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهداء می شود.

همچنین با توجه به استقبال گسترده شهروندان ارومیه ای از طرح جمع آوری زباله های خشک که عواید آن به حمایت از بیماران سرطانی اختصاص می یابد، بدین منظور ایستگاههایی در مسیرهای فوق الذکر برای دریافت زباله های خشک شهروندان مستقر شده است.

 

 

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (417)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان