بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

تجلیل و قدردانی از فعالین‌ مبارزه با کرونا

تجلیل و قدردانی از فعالین‌ مبارزه با کرونا

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 14 مرداد,1399/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ با حضور مهندس "مجتبی مهرجو" رئیس اداره بازرسی و "هادی بصاری" معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه که در خط مقدم مبارزه با کرونا ایفای نقش کردند و همراه و هم‌قدم با سایر نیروهای خدوم  و دلسوز خدمت کردند، تشکر و قدردانی شد.

گفتنی است که ماه‌هاست که سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و پرسنل این سازمان در امر ضدعفونی شهر و معابر پرتردد نقش خطیری را برعهده دارند و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزیشان برای حفظ سلامتی شهروندان برهیچ کس پوشیده نیست. در حالی که خود جانشان درخطر است و علاوه بر خطر بیماری با محلول‌های ضدعفونی‌کننده سروکار دارند اما لحظه‌ای در خدمت به شهروندان فهیم ارومیه دریغ نکردند.

در این جلسه از رئیس اداره ماشین آلات، روسای نواحی ششگانه و کارشناس بهداشت و رئیس اداره پردازش و دفن سازمان مدیریت پسماند که در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت کرده بودند، تجلیل به عمل آمد تا ایشان نیز از پرسنل زیرمجموعه فعال خود به صورت مجزا قدردانی کنند.

 

تعداد نمایش ها (158)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان