بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و رفع نیاز های آنان را هدف اصلی سازمان مدیریت پسماند است.
هادی بصاری معاون فنی اجرای سازمان به تشریح فعالیت های این واحد درراستای بهسازی شهری و رفاه حال شهروندان در سطح منطقه پرداخت.
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ؛ هادی بصاری معاون فنی اجرای سازمان به تشریح فعالیت های این واحد درراستای بهسازی شهری و رفاه حال شهروندان در سطح منطقه پرداخت.
بصاری گفت : این اداره به منظور پیشگیری از بحران در فصول مختلف سال ، در ادامه فعالیت های خود پاکسازی ، رفت و روب ، لایروبی و شستشوی جوی های را اجرایی نمود که از جمله آن می توان به عملیات لایروبی جوی آب اشاره کرد . همچنین جهت حفظ محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ، پرسنل زحمتکش این اداره اقدام به نظافت ، شستشو و پاکسازی معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه ، پاکسازی زمین های بی حصار ، از بین بردن علف های هرز و نیز جمع آوری نخاله ها نمودند
وی با اشاره به این موضوع که تنظیف شهر و جمعآوری زباله یکی از اصلیترین درخواستهای شهروندان است بیان داشت تمامی نیروهای خدمات شهری با توان و انرژی همیشگی خود مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهر و شهروندان در این حوزه می باشند تا شهروندان فعالیت های روزانه خود را در محیطی آراسته آغاز نمایند و از آن جایی که قرار دادن زباله در روز علاوه بر اینکه باعث به وجود آمدن آلودگی های زیست محیطی و نازیبایی منظر شهری خواهد شد خاطر نشان کرد این واحد اقدام به شستشوی مخازن و نصب بنر جمع آوری زباله در ساعات معین نموده است . بصاری همچنین خواستار همکاری و مشارکت شهروندان در این زمینه شد تا نظافت و بهداشت منطقه به سطح مطلوب برسد و دستیابی به شهری پاک میسر گردد
وی در پایان بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و رفع نیاز های آنان را هدف اصلی اداره سازمان مدیریت پسماند دانست و گفت ازآنجایی که همراهی شهروندان در نگهداشت شهر ضروری است پاسخگویی به درخواستها و نیازهای شهروندان باید با فعالیتهای برنامه محور همراه باشد.