بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

برگزاری دومین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه

برگزاری دومین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/دوشنبه, 24 تیر,1398/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری دومین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه، اظهار کرد: این مسابقه با هدف فرهنگ‌سازی صحیح برای کودکان امروز که آینده‌سازان فردای کشور هستند، روز پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ماه سال‌جاری در پارک استقلال ( تخم‌مرغی) ارومیه برگزار می‌شود.

احد یوسفی گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه معتقد است که پروسه آموزش برای شهروندان به ویژه در زمینه پسماند دارای اهمیت ویژه است.

وی افزود: آموزش به شهروندان سبب می‌شود تا آنان دلایل انجام درخواست‌های مدیریت شهری برایشان ملموس و مشخص باشد و لذا همکاری بهتر و موثرتری در این زمینه داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه سازمان پسماند نگاهی ویژه به کودکان دارد، تصریح کرد: مسابقه نقاشی، کودکان را با مقوله تفکیک پسماند از مبدا و اهمیت کاهش زباله آشنا می‌کند و شیوه مناسبی برای نهادینه کردن عادت‌های مثبت در زمینه پسماند است.

یوسفی با اشاره به برگزاری دور اول این مسابقه در ارومیه گفت: اولین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند، خردادماه سال‌جاری در پارک ائللر باغی ارومیه برگزار شد و در پایان این مسابقه ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان، شرکت‌کنندگان در این مسابقه به برنامه کودک شبکه آذربایجان غربی دعوت شدند.

وی کودکان را بهترین جامعه هدف برای فرهنگ‌سازی مقوله تفکیک پسماند از مبدا و کاهش میزان زباله تولیدی دانسته و اظهار کرد: بدین ترتیب و به مرور زمان ضمن اینکه محیط زیست و فضای شهر برای کودکان و به تبع آن خانواده‌هایشان از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود از میزان زباله شهر نیز کاسته و می‌توان هزینه‌ها را مدیریت و در امورات مهم‌تر و موثرتری استفاده کرد.

 

تعداد نمایش ها (278)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان