بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

برگزاری جشنواره کودک و بازیافت 22 خرداد سالجاری

برگزاری جشنواره کودک و بازیافت 22 خرداد سالجاری

جشنواره کودک و بازیافت به منظور نهادینه کردن تفکیک مواد بازیافتی با اجرای طرح بزرگ جمع آوری کتاب درسی برگزار میشود.

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 12 خرداد,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری حسب برنامه ریزی بعمل آمده و با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، صدا و سیمای مرکز استان و رفتگران طبیعت با برگزاری جشنواره کودک و بازیافت علی الخصوص دریافت و جمع آوری اوراق، کتب، دفاتر و مواد بازیافتی شهروندان روز جمعه 22 خرداد 94 در محل آمفی تئاتر پارک ائللر باغی اقدام خواهد شد.

عزیز قال افزود: این جشنواره همراه با برنامه های متنوع و اجرای قرعه کشی و اهدای جوایز بوده و کلیه سود و مبالغ حاصل از مواد بازیافتی به نفع کودکان معلول هزینه و اقدام خواهد گردید.

قال افزود: در این مراسم از ساعت 20- 18 عصر برنامه کشیدن نقاشی با موضوع پسماند، تفکیک مواد بازیافتی و... توسط نونهالان و کودکان و اهدائ جوایز به برترین ها همراه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارمیه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی مردم شریف و فهیم شهر ارومیه در جشنواره روز پاکبان 22 اسفند، خواستار همکاری شهروندان در این امر خداپسندانه شدند.

در ضمن باید خاطر نشان شد که در جشنواره پاکبان  22 اسفند 93 بیست تن مواد بازیافتی جمعا به ارزش ریالی حدودا یکصد و چهل میلیون ريال هزینه و به حساب بیماران سرطانی واریز گردید.


تعداد نمایش ها (626)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان