بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

افزایش سه برابری دریافت زباله های خشک طرح تفکیک از مبدا شهر ارومیه

افزایش سه برابری دریافت زباله های خشک طرح تفکیک از مبدا شهر ارومیه

میزان جمع آوری زباله های خشک طرح تفکیک از مبدا نسبت در مقایسه با تیر ماه سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 06 مرداد,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، عزیز قال، مدیر عامل سازمان با اعلام این خبر بیان کرد: این موفقیت در سایه مشارکتهای همشهریان و همچنین تلاش های شبانه روزی عوامل سازمان میسر شده است.

عزیز قال با اشاره به اهمیت موضوع بازیافت مواد و پسماندهای خشک همچنین قابل بازیافت بودن حدود 20 درصد از پسماندهای تولید شده در شهر ارومیه افزود: در راستای اهداف سازمان همچنین اهمیت موضوع، از ابتدای سالجاری این سازمان با مدیریت جدید در امر بازیافت، با اطلاع رسانی و فرهنگی سازی مستمر در رسانه ملی صدای مرکز استان و استقرار محل های جمع آوری در نقاط مختلف شهر و زمانبندی مناسب در امر جمع آوری توانست افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

مدیر عامل سازمان ادامه افزود: از دیگر فعالیت های سازمان در این امر به برگزاری مراسم مختلف از جمله جشنواره پاکبان، جشنواره کودک و بازیافت  و همیاران پاکبان و... اشاره نموده و ضمن تشکر از همشهریان فهیم شهر ارومیه، خواستار مشارکت عمومی در امر بازیافت و طرح تفکیک از مبداء شدند.




تعداد نمایش ها (656)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان