بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

آغاز لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه

آغاز لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/ﺳﻪشنبه, 06 خرداد,1399/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ هادی بصاری با اشاره به اینکه در فصل بهار و تابستان تمامی کانال‌های سطح شهر ارومیه لایروبی می‌شود، تاکید کرد:
لایروبی کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه توسط نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و اداره ماشین آلات این سازمان با جدیت در حال انجام است.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: در سال‌های اخیر لایروبی متداوم کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده است که میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.

بصاری گفت: در سطح شهر ارومیه ۴۵ کانال اصلی موجود است که علاوه بر عملیات لایروبی بر روی این کانال‌ها براساس برنامه انجام می‌شود.

وی با اشاره به لایروبی کانال قطلو نیز اظهار کرد: لایروبی کانال قطلو توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با توجه به اهمیت این کانال برای استفاده از آب زارعی با جدیت در حال انجام است.

بصاری گفت: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

 

تعداد نمایش ها (189)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان