بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

کسب رتبه نخست حوزه پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ توسط سازمان مدیریت پسماند

کسب رتبه نخست حوزه پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ توسط سازمان مدیریت پسماند

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/شنبه, 08 آبان,1400/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ در جلسه‌ای که ظهر امروز برگزار شد "صادق حسین دوستی" معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه با اهدای لوحی از "هادی بصاری" رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بابت کسب رتبه نخست سازمان در جهت پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ تجلیل کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی
شهرداری ارومیه در این جلسه اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند از سازمان‌های بزرگ و موثر در حوزه خدمات شهری است و بیشترین میزان نیروی انسانی را دارد.

دوستی گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت سازمان مدیریت پسماند و تنوع فعالیت این مجموعه در فصول مختلف که جهت خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه فعالیت می‌کنند، سازمان پسماند از جمله مجموعه‌های حساس و تاثیرگذار است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز در این جلسه اظهار کرد: تمام تلاش پرسنل سازمان مدیریت پسماند خدمت‌رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان است.

هادی بصاری افزود: کسب رتبه نخست پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ نتیجه تلاش‌ها و پیگیری شبانه‌روزی همکاران در سازمان است.

همچنین در این جلسه "مسعود سرحدی" رئیس اداره تفکیک از مبدا و "حجت بدره" مسئول آمار سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به عنوان رابطین برتر از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی
 ارومیه انتخاب و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

تعداد نمایش ها (65)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان