بازيافت زباله راهي است به سوي زندگي بهتر در زميني پاک.***** بازيافت باعث صرفه جويي در مواد اوليه مي شود.******جداسازي کاغذ از زباله گامي است در جهت حفظ سرمايه هاي ملي********

اخبار

تولید روزانه 800 تن پسماند عادی در شهرستان ارومیه

تولید روزانه 800 تن پسماند عادی در شهرستان ارومیه

نویسنده: خانم خدیجه آقازاده/یکشنبه, 08 اسفند,1400/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر روزانه  600تن پسماند عادی شهرارومیه و 200تن پسماند عادی شهرهای اقماری و دهیاری‌ها به شعاع 50 کیلومتری به صورت شبانه روزی وارد سایت دفن زباله نازلو می‌شود.
هادی بصاری با بیان اینکه برای جمع آوری این میزان پسماند عادی ۸۸۰ پاکبان و ۱۴۰ دستگاه به کار گرفته می‌شود، اظهار کرد: میزان تولید زباله در ارومیه به ازای هر نفر ۷۴۰ گرم بوده و در این میان از شش ناحیه موجود، دو ناحیه ‌به صورت شبانه و چهار ناحیه هم به صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود.
وی با اشاره به فلسفه وجودی و فعالیت ایستگاه‌های موقت میانی زباله تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌ها و استانداردهای موجود ایستگاه‌های موقت میانی جهت مدیریت زمان و هزینه ایجاد شده‌اند تا ابتدا زباله‌های جمع آوری شده توسط ماشین آلات به این ایستگاه‌ها منتقل و سپس راهی محل دفن شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: روزانه 750 سرویس ماشین آلات سیک و سنگین پس از جمع آوری زباله به ایستگاه‌های موقت مراجعه می‌کنند بدیهی است که این ایستگاه‌ها مانع از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک شهری می‌شود. 
بصاری گفت: در بخش جمع آوری پسماندهای عادی 25 درصد فرآیند به صورت مکانیزه و ۷۵ درصد به صورت نیمه مکانیزه است لذا جهت حرکت در مسیر مدیریت نوین پسماند نیازمند بهبود فرآیند حوزه‌های مختلف شامل جمع آوری و حمل و نقل جهت حرکت به سمت استاندارهای جهانی هستیم.

 

تعداد نمایش ها (64)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

پیام مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بصاری - رئیس سازمان

رفت و روب معابر شهری

نظرسنجی

میزان رضایت مندی شما از نحوه توزیع کیسه های مخصوص زباله های خشک چقدر است؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان